Angelica, systrami !

Tänkte bara ta och skriva ett par rader om min käraste syster Angelica.
Hon är min klippa, jag säger det sällan, visar det ännu mindre, men det är hon.
Mycket dispyter och vi är definitivt inte alltid överrens. Men man kan inte ha en bättre syster än henne.
Hon stöttar, säger sin ärliga mening om allt, slår än när man kan behöva det, och även de gånger man INTE förtjänar det ;).
Många har nog det jobbigt att klippa "navel strängen" med sina föräldrar. Inte för mig, för mig har det varit jobbigt att inte ha min elaka syster kring mig. Ha någon komma hem och smälla i dörrarna, eller komma in till mig när jag är ledsen och säga åt mig att rycka upp sig. Ha någon som står och bakar massa godsaker till än, kladdkaka, scones, maränger, ja, massa mumms !!!
Du är min klippa Angelica och jag älskar dig fruktansvärt mycket !!!!!

Kommentarer
Postat av: Angie

Gulle du! Jag älskar dig!!

2010-01-27 @ 09:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0