Vad gjorde du förra måndagen ?

Idag har jag varit ledig. Sååå skönt !!!  men i morgon är det tillbaka till jobbet igen. Får se när jag är ledig nästa gång. Snart hoppas jag :)
Har idag hjälpt Paula med att fixa i sin lägenhet då hon idag ska få en inneboende. Allt gick jätte bra! Lyckades få en tv möbel som hon tänkt slänga. Så efter att jag hjälpt henne så gick jag ner och fixade lite i mitt eget hem ^^
Blev så bra så ..
Micke hade städat lite innan på dagen så jag fortsatte där han avslutade.. Så nu börjar det bli riktig fin här hemma igen :) Hehe. !
Imorgon ska jag som sagt jobba. Börjar tre och jobbar till tio, så hinner inte med så mycket annat. På onsdag däremot ska jag äta lunch med min syster och mor. Tror jag i alla fall. Ska ringa och prata med dom i morgon . Trodde jag skulle börja senare på onsdag men ser ut som att jag kommer börja klockan tre.. Vi får se..
Juste, igår färgade jag håret :) Inte speciellt mycket, bara lite ljusa slingor. Men nu är håret ialla fall ljusare :D
Ska fortsätta slinga nästa månad.. Så det sakta men säkert blir ljusbrunt. Eller ialla fall ljusare.. !
Är inte så jätte stor skillnad nu. Men jag tror de flesta skulle märka något ^^
Hoppas jag  :D
Nej , nu ska jag ta och handtvätta lite kläder ^^ Kul va?
Kramsej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0