Utomlands ?

Gud vad många det är som åker utomlands nu, har ni tänkt på det?  Kollade igenom lite olika människors facebook status idag. 5 av mina vänner ska åka utomlands inom den närmsta veckan eller är redan utomlands.. SÅ orättvist.. Var iof inte så länge sen jag var utomlands, men ändå. Skulle inte tacka nej till en månad i Thailand, jävla Denise ;) Hehe..

Och inte nog med det, nu har Micke hans mamma och bror bokat in en resa i sommar. Dom har prata om det länge att dom ska göra det de här året eftersom alla fyller något "speciellt" Men ändå.. VILL OCKSÅ :D

Haha. Men nästa gång är det min tur att åka utomlands igen. Hatar vinter. Hittar jag ett bra jobb eller någon rolig utbildning i Australien eller Nya Zealand så flyttar jag direkt !!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0