sry !

Oj oj vilken dålig uppdatering. Men har haft så mycket att göra...
Jobbat en massa, förutom denna vecka då jag av någon anledning blev ledig tre dagar :S...
Men men, klagar inte ;) 

I måndags var jag och hälsade på min kära syster och hennes lilla familj :) Super mysigt !! Hennes vän Karin var där också, jätte kul att få träffa henne. Var såå länge sen.. Tror F'n att det var på bröllopet.. Hmm ?? 
Ialla fall. Var där till 10 på kvällen och åkte sedan hem, 40 min försenat tåg. Annars gick allt bra ^^ 

Tisdag var det jobb och onsdag-torsdag var jag ledig och så jobb idag. Senaste gångerna jag jobbat så har det varit riktigt bra på jobbet. Chefen har varit jätte trevlig och glad. Så skönt!! .. 
Går bara och väntar på att något ska gå snett ;) .. Hehe.. *peppar peppar*

I kväll blir det bara till att ta det lugnt. Sitter här med en päroncider i handen som min käre sambo så snällt handlat åt mig. Mums :)  Tror jag ska spela lite The Sims eller något innan jag sover. Riktigt kul faktiskt !

Hoppas ni andra får en super mysig och rolig fredag kväll..
Ska passa på och gratta min kära lilla syster som fyller 19 om ett par timmar :D . Grattis grattis !! 



Kommentarer
Postat av: emelie

tjenare bruden! missat att gratta till lille bebisen! men d e mest daniels fel.. han e lite seg m o berätta saker ibland! :p men du får uppdatera bloggen lite för ja läser den ju! massa kramar!

2010-03-08 @ 09:46:31
URL: http://vanilleblogg.blogg.se/vanille

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0