Lördag !

Idag fick jag äntligen träffa min lilla ängel. Så underbart fin var hon, hennes dotter med ;) Hehe.. 
Nej, men idag var jag på Sjukhuset och träffade min systerdotter. Så himla söt, och såå lik min syster :)
Var där ett par timmar och bara gosade. Åt lite lunch och pratade om allt som hade med förlossning att göra ^^

Efter vi varit där så fick jag skjus hem av mamma och per. Lite senare gick jag till jobbet. Men blev bara där ett par minuter då min chef var arg och bad mig gå igen. Hade tidigare fått ett sms där det stod att jag inte behövde stressa dit då dom inte haft speciellt mycket att göra. Ringde för att dubbelkolla och fick samma svar då. Så istället för fem kom jag klockan sex. Men då hade inte informationen gått hela vägen fram till min chef, så han var arg och vägrade lyssna eller titta på smset jag fått tidigare. Men men, vi får se vad som händer i morgon på jobbet. 
Fick ingen tid jag skulle vara där i morgon så jag får väl ringa i kväll eller i morgon på dagen och fråga om jag ska komma vid 5 som vanligt. 

Nu sitter jag i alla fall här, arg ,ledsen,glad och lycklig på samma gång. Snurr snurr^^
Hoppas ni andra får en jätte rolig lördagskväll.
Kram från världens lyckligaste moster!!

Kommentarer
Postat av: Denise

aaw. hjärtat, grattis till din syster och till dig som fått äran att bli moster till den lilla ängeln.



Puss på dig <3

2010-02-13 @ 22:40:23
URL: http://www.alltutommode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0