Lite mer om dagen !

Gud så mysigt och konstigt det känns att vara moster.
Längtar sååå mycket till i morgon då jag ska få träffa knytet för första gången.
Har fått en bild på henne. Världens finaste. Tycker hon är fruktansvärt lik Angelica.
Men visade bilden för en kollega och hon tyckte att bebban var lik mig. Haha.. Mosters flicka !!!

Har idag jobbat, helt slut är jag. Efter smsandet med Angelica inatt så kunde jag inte sova speciellt bra. Så nu är jag riktigt trött.  Men upp tidigt i morgon ska jag :) Åka till Danderyd och träffa syster..
Ser lika mycket fram emot att få träffa henne som hennes dotter. Hehe..
Älskar min syster så kan ju vara det ;)

Jaja, nu ska jag fira lite här hemma för mig själv. !!!

God natt och Grattis min älskade syster och käreste svåger :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0