Kaos, no

Idag har varit en helt okej dag. Trodde det skulle vara kaos på jobbet idag igen, men det var det inte.
Alla var på rätt bra humör och chefen höll sig undan  ;) Men när han väl kikade fram så var han trevlig. SKÖNT !! Dagen gick rätt fort. Sov väldigt länge idag, kan var för att jag somnade sent i natt. Men nu ska jag vända på dygnet. I morgon ska jag upp tidigt och gå till banken. Sätta in lönen. Efter det ska jag försöka hålla mig vaken. Hehe, kanske gå en promenad eller något. Går jag hem direkt och sätter mig framför Tv:en så kommer jag bara somna.. ^^
Resten av veckan bli bara fylld med jobb. Som det ser ut nu så kommer jag inte vara ledig på hela veckan. Men vi får se vad som händer. Som sagt var, dom ändrar sig hundra gånger på jobbet... Förutom jobbet så ska jag försöka komma iväg till syster någon dag innan jobbet. Var väldigt länge sen vi sågs och vill hinna träffas lite innan bebisen kommer.
Har precis ätit en massa god mat och nu ska jag sätta mig och titta på en film innan jag sover. Sååå trött !!
Ha en bra morgondag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0