Alla hjärtans dag !!!

Gud vad jag tycker om min pojkvän !!!
Vi hade kommit överrens om att inte köpa något till varandra eftersom vi inte har så jätte mycket pengar.
Och vi skulle inte äta i hopp eftersom jag jobbade kväll. Så han skulle köpa något litet till mig som jag kunde äta när jag kom hem..

Men vad möts man då av när jag kommer innanför dörren. En ny städad lägenhet, tacos, en lemon drink och hasselnöts choklad. Underbara du älskling !!! .. Det gjorde hela min dag...
Av mig fick han en liten ros :) .. Så jag var inte sååå dålig jag heller ;) hehe..

Nu ska jag gå och gosa med min sötnos..
Glad Alla Hjärtans Dag  !!

Kommentarer
Postat av: Åsa gåsa

Hej mitt vinterland!!

Tack för mailet :) Vad önskar min sköna i present på sin stora dag? Säkert fler än vi som vill veta. Ha det mys och var rädd om dej! P O K

2010-02-22 @ 19:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0