Pepparkakshus och mys !

Baket i lördags blev himla underbart. Det skrattades, åts, dracks och bakades en massa. På kvällen kom även favvo Anna över och mös lite ^^ Perfekta avslutet på en perfekt dag.
Tror att alla pepparkakshus sprack, men snickaren Per löste det snabbt ^^ Tur att vi har dig Peeeeeer :D

I söndags var jag väldans trött så tog det bara lugnt. Gick på en promenad på kvällen då jag gick in i en dam som tappat bort sin hund. Tur nog hade jag precis sett den lilla vovven några meter bort :)
Idag har jag arbetat hela dagen. En massa äventyr bjöds det på, trött nu men en underbar dag ^^
Nu på kvällen har jag hjälpt Elin lite med sin header då hon inte längre har PS (stackars) !
Annars har det inte hänt så mycket !

Ska ÄNTLIGEN få träffa min coach i morgon. Har gått alldeles för lång tid. Men snart är hon inte min coach längre. Då blir hon bara vännen Therese ^^ Men men, ska ialla fall bli wonerfull att träffa henne i morgon..

Nu ska jag lägga mig och sova tror jag. En kopp te kanske slinker ner först ^^

Hörs snart !

Syster och jag på julbaket (Kärlek)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0