Julgran !

Idag har det hänt mycket ! Gav mig själv en lååång sovmorgon. Gick inte upp förens klockan 11.30 !
Efter det plockade jag undan lite här hemma för att sedan gå i väg och inhandla JULGRAN :D !!!!
Jag och M åt lunch först och sedan gick vi till Bouhouse och kollade gran. Letade som galningar och tillslut hittade vi den perfekta kungsgranen ! Guuuud så fin den är !

Vi bar den tillsammans hem, gick riktigt bra. Inte tusan behövar vi någon bil ;) !
Ställde den för lite tining medans jag gick och fixade det sista med naglarna :D nu är även dom super julfina.. ( bilder kommer så klart upp i slutet av inlägget ^^ )
När jag kom hem gick jag och handlade mat till kvällen samt julgransbelysning då vårt var för kort :P

Sen blev det till att fixa julgran, middag och fika. Riktigt myyyys har det varit ! Snyggaste granen i stan tror jag vi har nu :P

Nu ska jag titta lite på tv och sedan sova. Upp tidigt i morgon ^^ Bara två dagars arbete till denna vecka :D

God natt och god jul om jag inte skriver mer innan ^^

Utan julpynt                                                                                    Med julpynt




God Jul från vårt lilla julhem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0