Inlåst bland spöken !

Jahapp. Då lyckades man bli inlåst där det spökade idag då. Utan telefon så kunde inte få tag i någon.. Lyckas hitta en dator i ett avlägset hörn som jag startade och skrev till alla människor som var online på Facebook chatten. En vänlig själv svarde fort, tack Fredrik, och ringde till mitt jobb för att be reseptionisten att hämta mig..
Usch. Inte kul inte kul !....

I morgon är jag äntligen ledig, i en dag ;).. Ska försöka tvätta lite på morgonen och sedan locka in Elin till stan ^^ Hoppas hon orkar ! Lite picknick och gott vin är jag laddad för  :D

Har varit en rätt strässig dag på jobbet. Mycket krångel och vissa som inte gjort allt dom ska så blev dubbelt för mig. Men som tur var har jag haft Luka här som stöd och sällskap!!

Nej, nu ska jag jobba lite mer och sedan heeeem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0