Haunted !!!

Did you know that one of the rooms in the hotel I´m working in is haunted AND the komferans part?!?!
Me, I'm terrified of ghosts, so for me to be alone, in this plays at night.....brhuh... :( !!!! Every night this week it's I who look the place.. Let's see if I survive this week ey ;) ???


Just nu sitter jag på jobbet och det är bara en massa engelska idag. Så tänkte att jag även skulle öva lite på min stavning. Går väl sådär ;) Men man måste ju försöka...
Började min dag med lite tv tittande följt av solande på standard gräsmattan. Var heeeelt själv på hela stället, så himla skönt då det brukar vara massa barnfamiljer där. Finns nämligen en liten pool där, inte alls djup, mer som en stor baby pool. Men eftersom jag var helt själv så hade jag även poolen för mig själv. Mohahha ! dock var den svinkall så blev inte så mycket badande. Innan solandet så var jag även lite små hurttig och gick ut för en liten joggingtur, och då menar jag verkligen liiiiiten !!! Tog väl en 20 min och var inte alls långt.. Var nog inte riktigt vaken än ;) Men kom ialla fall iväg .. Ska försöka göra något dylikt varje dag nu..

Fredag är min ända lediga dag denna vecka och då måste jag fixa lite grejer... Eller ja, kan inte köpa något nu men planera planera planera ;) Kommer nog bli jätte bra det här ^^

I helgen jobbar jag frukost på hotellet och det är full bokat så kommer vara kaos :( usch, det kan vara riktigt jobbigt med alla dessa amerikaner som vill ha special mat .. Men men  , inget jag inte kan lösa !! Hoppas kocken är frisk tills dess...

Går omkring jätte mycket killar med killt inne i gamla stan idag då sverige möter scotland.. Skit kul att se måste jag erkänna.. Haha, tur för killarna med snygga bet ;)

Nej, nu är det dags för mig att jobba lite.. Puttsa,vattna,låsa,tvätta you name it !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0