SLUTA SOMNA!

Varför ska jag ha så svårt att komma igång idag. Började städa lite här hemma, sen satta jag mig i soffan och somnade. Vaknade och plockade lite till samt åt en liten bit, satta mig och tittade på en film och somnade. Vaknade igen för en halvtimme sen och är helt död. Fan, måste komma igång lite !
Ska nog tvinga mig själv att gå ut på en promenad. Men men , nästa vecka börjar jag träna iaf.
Då tusan ska det bli skärpning !!!!

Är ledig idag, skönt ! Sen jobbar jag rätt mycket nu i två veckor innan jag börjar med mitt ordinarie schema. I helgen blir det dock bröllop, Therese och Rogers ! :D Ska bli sååå kul att få se deras bröllop, ser verkligen fram emot det ! Vet tusan inte vad jag ska ha på mig dock :S.... Måste komma på något bra ! Kanske får köpa något nytt ;) hehe.. Eller vad säger du Tessan  ? Om bruden säger att jag måste så måste jag :D !

Nej, städa, diska och promenad var det ja !

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, hästar är de bästa som finns ! :-) jag mår toppen ! vad ska du hitta på ikväll då? :-)

2010-08-24 @ 16:16:37
URL: http://dancewiithme.blogg.se/
Postat av: eemmapeemma

snygg blogg du har !

2010-08-24 @ 17:07:51
URL: http://emshiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0