jobber

Gud så jag är trött! Blev ett 14 timmars pass idag på hotellet, helt slut är jag och inte är dagen slut på långa vägar. Blir till att jobba på klädis resten av veckan, sista veckan! Sen blir det hotellet :D

Annars händer det inte så mycket. Har mest jobbat, varit lite sjuk, fixat naglarna och shoppat.
Micke hittade ett par jätte bra högtalare med baslåda som vi köpte. Riktigt bra ljud i dom måste jag erkänna, basen är gaaaalen ! ;)
Har shoppat lite kläder, men faktist bara nödvändiga saker. Ska dock shoppa i helgen ^^

Om jag inte nämnt det så försöker jag spara ut min vanliga hårfär. Är väldigt otålig men det blir fint sen :) Har växt en hel del måste jag erkänna. Ska ta en bra bild så ni får se.

Nej, tillbaka till arbetet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0