Idiotes ?

Fan vad mycket idioter det finns. Varje dag stöter man minst på en !!
Otrevligt folk som knuffas och puttas på tåget på väg in eller hem från jobbet, gäster som förväntar sig att man ska göra saker man ABSOLUT inte är anstäld för att göra, falska människor som inte kan stå för va dom tycker och tänkter, personer som lägger sig i saker dom inte har med att göra... Ja, the list is loooong !!!!!!

Vissa kanske tycker att jag har blivigt lite bitter på senaste tiden, men är det så konstigt. The longer I live the more I learn! Människor är dumma i huvudet. Självklart träffar jag massa underbara människor och är med om mycket trevliga saker också. Meeeeen.. Det dåliga tar övertaget!

Har i alla fall bestämt mig för att sluta vara bitter och bara skita i alla idioter... Efter detta inlägg ;)

Är även väldigt trött på mig själv. Har ingen självdiciplin för fem öre!.. Vill bara börja träna och gå ner dessa nedrans 4 kilo.. Men det går bara inte. Tycket jag rör på mig mer och äter mindre men inte fan går jag ner i vikt. Förhoppningsivs blir det bättre när jag börjar simma, OM jag nu tar mig i kragen och gör det som jag sagt !! (SUCK)

Men måste börja någonstans, så i morgon innan jobbet blir det en power walk !   Skiter i om det regnar, SKA ut och gå/springa !!!!


I övrigt så har jag försökt börja måla lite igen. Går väl så där då mina fin papper och dukar är slut. Men ska köpa nytt snarast... Lägger upp de senaste två så ni får se !!!!
Ingen lust att säga hej då så........






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0