Allt och inget, hat och kärlek!

Igår var jag på Therese och Rogers bröllop,  så himla fint ! Suttit och försökt ladda upp bilder på fb men det verkar inte gå så ska försöka igen i morgon. Är inte på humör för krångel nu! Idag är en sådan dag jag bara känner mig irriterad på exakt allt. Dagen började med idiot väktare vid tåget som skulle bråka, sen har det bara byggts på.

Är ju världens kongress nu så det är fullbokat på jobbet och folk exakt ÖVERALLT !!!! Hatar det, går ju inte att ta sig någon stans.. GAHH!!
Sen har jag funderat på en sak, läser hela tiden i tidningen om att folk är så överviktiga. Men stäng av alla jävla hissar och rulltrappor så folk rör på sig lite mer i vardagen, ta bort all jävla fitt moms på grönsaker och fler vårdbidrag från jobbet.. Som sagt, irriterad på allt !

Sen känns det dumt att skriva så där, för jag är så jääääävla trött på att allt ska kretsa kring ens utseende. DET FINNS MER ÄN DE DU SER !!!!! Jag själv är så dum så jag lyssnar så sjukt mycket på vad andra säger, om en person säger ; du är lite rund och borde gå ner lite i vikt, ja då försöker jag med det, men om en annan person säger samtidigt att jag är bra som jag är eller att jag borde gå upp i vikt, ja då försöker jag göra det samtidigt, och hur lätt är det? Nej, jag ska börja göra saker som JAG vill och för MIN egen skull, ingen annans. Usch så bitter jag är !!!

Bröllopet igår var ialla fall så himla mysigt och fint. Är såå glad för eran skull !! Tror verkligen på att ni kommer få det riktigt bra ihop! Maten var god, sällskapet trevligt och världens vackraste brudpar, kunde inte bli mycket bättre !!

 

 

TACK

Tack för att ni alltid finns där, för att ni alltid får mig att må bättre när jag mår som allra sämst.
Ni är de jag alltid kan lita och anförtro mig till, de personer jag alltid kan komma till, alltid får mig att le!
Utan er vet jag inte vad jag skulle gjort,livet blir så mycket lättare när ni är där. finns inget jag inte klarar av, inga hinder jag inte kan korsa!
Ni ger mig styrka, kraft och mod.
Tack för allt ni gör och allt ni inte vet att ni gör !!


Storasyster Angelica & Bästa vännen Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0