Måndag !

Då var det måndag och en ny vecka. En dag till på jobbet sen är man ledig två dagar igen :) Längtar.
I helgen är det ju Valborg, kul ? Om man inte ska jobba kanske. Själv jobbar jag hela helgen tyvärr, så kan inte åka iväg någonstans. Men slutar runt 8 på fredagen och börjar inte förens 5 på lördagen så något kul ska man väl kunna hitta på här i närheten ;) Tips?

Annars står allt rätt stilla. Har sökt en omvårdnads utbildning till hösten. Måste dock skicka in mina betyg och ansökan till järfälla komun så dom kan godkänna mig. Eftersom jag sökte till en skola utanför järfälla så måste dom betala. Det är nämligen via komvux jag ska plugga upp lite poäng.

Nu ska jag sätta mig och titta på något trevligt och sedan sova.

Ha en bra dag/ kväll/ Natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0