Lönehelg !

Så var det lönehelg igen. Igår var det såååå mycket att göra på jobbet. Skönt när det är så dock.
Idag var det rätt så mycket, men inte i närheten på så mycket som igår ;)

Dagen började med lite mys här hemma och ett litet ärende åt min granne. Efter det bjöds det på lunch av svärmor, kina mat :D mumms ! Sen var det dags för jobb. Kom hem för ca 40 minuter sedan. Skönt.. :) helt slut i kroppen.

Sen jag kom hem har jag suttit och kollat egenom lite bilder från Puerto rico resan, bilder som tagits med mobilen som jag glömt lägga in. Då hittade jag an ruggit bra bild på mig och min snygga kropp ;) hahaha !! Så tänkte att jag skulle lägga upp den ..

Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0