Fredag

Kom precis hem från jobbet. En väldigt lugn fredag måste jag säga. Dock så börjar jag misstänka att någon "snor" av mig. Ett flertal gånger har saker skett som får mig att tro att någon tar pengar från min dricks på jobbet.
Jag kan inte anklaga någon än, lite känsligt. Men jag har mina misstankar! Men men..

Tidigare under dagen blev det lite små städning här hemma och matlagning. Lite små mys så där innan jobbet. Vaknade vid halv 9 och såg att det regnade, så jag vände mig om och somnade igen. Vaknade två timmar senare av sol i ögonen, så då var det dags att gå upp ^^
Längtar verkligen tills det blir ca 20 grader så man kan börja ha alla fina sommarkläder jag köpt :D
Nu ska jag titta lite på tv och sen sova.
God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0