Dålig uppdatering, men här är den !

Mycket som hänt sen sits jag skrev. Fyllde ju år den 31 mars och har sedan dess haft fullt upp hela tiden.
Middagen hos mamma blev super mysig. Åt tacopaj, drack vin och till efterrätt blev det prinsesstårta och cheescake :D Min kära syster som bakade cheescaken, den blev heeelt prefkt. Jag,micke, svärmor och svärfar blev kvar rätt länge. Efter firandet skulle vi alla fyra till tåget, men missade det. Så vi gick och tog en öl medans vi väntade på nästa ^^

Blev ledig resten av den veckan. Skulle jobbat på fredagen men vi skulle tydligen stänga över helgen- Yeay :D ..
På lördagen var det dags att fira mig igen ^^ Hemma hos min far denna gång. Tror vi blev ca 20 personer, strax över. Blev sååå kul. Massa dricka och god mat. Min kära pappa stod mest och dansade hela kvällen, även min vän elin. Haha, riktigt underhållande måsta jag säga. Har orkade hålla igång längre än någon av oss andra ^^
Fick en massa bra presenter, presentkort på flertal klädbutiker :D, vilka jag redan handlat upp ^^ nästan allt ialla fall ^^
Tänte ta lite kort på de saker jag köpt/fått och lägga upp här sen. Får se när det blir !

Veckan efter fyllde min mor år. Då åkte jag hem till min syster för att fixa iordning en liten middag som vi skulle bjuda mamma på. Det var meningen att jag skulle ta hand om bebisen medans A gjorde maten. Men tösla var riktig mamma gris den dagen så fick hjälpa till med maten ^^ Men efter en stud ville hon gosa med sin moster =D !
Middagen blev jätte lyckad och mamma verkade bli glad :) blev bara Mamma,Per, Angelica, Micke(Angelicas man) jag och Ninia. Skönt när det är så få ibland tycker jag. Lite lugnare då !

Annars har jag mest jobbat, varit lite sjuk och faktist varit ute på krogen en gång :) Cafeopera blev det med missP . Blev en rolig kväll och träffade massa roliga människor. Åkte dock hem tidigt för var lite trött ;)

Nej, nu ska jag ta och titta på lite Lost och sedan sova.
Är ledig i morgon och på torsdag, YESS :D
I morgon ska jag och micke gå en promenad till gamla radhuset i Kallhäll och grilla lite mat till lunch, mumma :D, och på torsdag ska jag äta lunch med mamma. Hoppas på att syster yster inte bokat in något så jag får träffa henne lite då.
Ska nog gå till systemet i morgon och handla en öl som jag kan dricka till grillningen, bara för att jag kan  =D . Haha !!!

Sov gott alla glada så kommer ett nytt inlägg snart med lite bilder ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0