15 April

Det är sådana här dagar jag saknar Nynäshamn. Alla vännerna bodde tio minuter bort, 30 max.
En dag som denne hade jag kunnat spontan gått över till Elin, bara för att få smågosa lite och sedan gå hem. Men nu krävs det minst två dagars planering, en vecka oftast, två timmars resa dit och två timmar hem. Usch.. Saknar min vän, vänner !
Varför kan inte alla mina vänner flytta dit jag flyttar för ? Vore mycket bättre ^^
Tråkigt faktiskt, vill träffa er mer, bara så att ni vet  ;)


Idag har jag varit i Solna och ätit lunch med min mor, syster, systerdotter och svåger. Jätte trevligt och god mat. Efter lunchen skulle min syster uträtta lite ärenden, så då fick jag passa på att ta hand om min lille systerdotter. Såå mys. Gick jätte bra. Älskar att gosa och busa med henne. Hon är dock väldigt liten fortfarande, men hon skrattar och ler jätte mycket :) I alla fall mot Angelica. HEHE
När allt det var klart åkte jag hem och gick på en liten promenad med Micke. Så varmt ute. Testade även en bikini jag funderat på att köpa. Men dom hade inte rätt storlek här i Jakan så får prova någon annan stans.
Annars har jag vara varit hemma idag, tagit det lugnt och tittat på tv. Väldigt trött just nu så tror jag går och lägger mig tidigt i kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0