tjoho !

Nu har vi äntligen flyttat in i våran lilla lägenhet. Det är såå fint här hemma nu. Ska lägga upp lite bilder sen tänkte jag. Det ända jobbiga är att det är så litet. Vi har lite planer på hur vi ska lösa det, men vi får se hur det blir . Nu vill jag bara få i ordning här hemma. Städa och hämta hem allt från Kallhäll. Men var sak har sin tid. kan inte göra allt på en gång.
Sov i bäddsoffan för första gången i natt. Riktigt skönt! Därimot glömde vi våra kuddar så vi fick göra en liten nödlösning. Hehe, men det funkade det med.
Nästa vecka fyller Micke år så då måste det vara klart här hemma. Inte direkt kul att bjuda över massa folk på fika om det ser ut som "hej kom och hjälp mig " här hemma. Är inte stökigt. Bara en massa såksmånsdam över allt.
Nej nu ska jag äta något .
Skriver mer senare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0