Ojdå.

Var riiiiiktigt länge sen jag skrev något nu. Men har inte haft lust helt enkelt.
Mycket har hänt och ska berätta mer nästa vecka. Inte riktigt läge att berätta allt än ;)
Men lite ska ni allt få veta.
För ett par veckor sedan hade vi födelsedags fika i lägenheten för Micke. Hans familj kom och även min far och Åsa.
Blev jätte mysigt. Massa tårta och annat snask.
Har inhandlat en massa små saker till lägenheten så nu börjar det bli väldigt fint här hemma.
I kväll åker Micke på kryssning med sin kusin, den jävel. Vill också!
Men jag får i stället något ännu bättre. Elin ska komma och sova över :D Yeay.
Så nu har det inhandlats en massa snask. ^^
Ska försöka lura med henne till Bauhaus i morgon, hehe. Får se vad hon tycker om den saken ;)
Idag blir det mega macka från taztys ^^ Micke är och handlar det just nu. Ska bli riktigt smarrigt.
Men men, nu ska jag städa lite här hemma.
Hör av mig snart igen  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0