:)

Igår blev det uppsättning av gardiner samt beställning av TV :)
Vill få iordning här så fort som möjligt, jobbigt när allt är halvklart.
Vaknade i natt flera gånger av att jag inte kunde andas, jätte jobbigt.
När klockan rinde i morse var jag piss trött. Skönt att det för en gång skull inte var jag som skulle upp så tidigt.
Hehe, M var rätt seg han också.
Idag har jag städat lite här hemma, druckit juice och ätit lite choklad.
Kom på för en stund sen att jag inte ätit någon mat, dumt. Men är inte hungrig, och är fortfarande inte hungrig.
So why eat?
Tror TV:en kommer i morgon. Då kan man leka med den hela helgen ^^
Blev en 42:a, vi hade en 32:a innan. Men nu ska TV:en upp på väggen, och eftersom det är en bit mellan vägg och soffa så ville vi ha en större :)
Så Mickes mor köpte våran så köpte vi en ny. Super bra ^^
Nej, nu ska jag titta på lite Two and a half men :)
"Smaklig måltid och ha en fortsatt trevlig dag"
fint ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0