Yeah, but wahts the odds of that happening?

Nu är jag äntligen hemma från jobbet. Jätte ont i ena foten, ingen aning om varför.Men det går nog över snart.
Har varit helt dött idag på jobbet. Inte en kotte på flera timmar. Både skönt och långtråkigt.

Idag har varit en riktigt "släkt/familj" dag. Först pratade jag i telefonen med pappa.
Sen har jag smsat med både mamma och kusin linda. Sen ringde även min kära syster och pratade lite bajs en stund på jobbet. Hehe, trevligt !
Pratade lite om ifall jag skulle kunna vara med på pepparkaksbaket i år eftersom jag jobbar.
Sa åt mamma att kolla med kusinerna och faster om dom kan vara inne i stan till typ 12 på dagen, för då hinner jag vara med :) börjar inte förens klockan 4. Kanske kan få börja vid 5 om jag har tur. Ska kolla med min kära kollega lite närmre och se va hon säger :) Men det ska nog inte vara några problem. ^^

Angelica och jag bestämde att vi ska höras nästa vecka och kanske käka lite lunch i hopp. Hoppas vi kan få i hopp en dag som passar oss båda. Vore mys !!

Fan, det är inte lång tid kvar tills jag åker faktiskt! Inte långt alls. Guuuuud vad jag längtar !
Men någon som ligger ännu närmre i kalendern är Hallowen. Det är nästa helg. Hehe. Får se om man hittar på något skoj då. Kanske blir mycket att göra på jobbet en sådan helg och då orkar man knappt göra något. Men men! 

Blev inget målande i går. Orkade inte, fastnade framför vänner i stället ^^ 

***********************************************************************************

Varför måste ni ta någons parti? Bara för att det underlättar eran vardag? Jag förstår inte.
Var jag inte värd mer än så ? Jag tänker i alla fall inte sitta här och vänta på att ni ska ta er i kragen och börja bete er som människor igen. Ni har gjort ert val och nu får ni leva med det. Ingen aning om ni någonsin kommer ändra er, men om ni göra det, så kom ihåg, jag kommer inte ta er tillbaka. NI är nu inte värda ett piss för mig längre. 

************************************************************************************

God Natt Alla Människor Med Datorer !

Kommentarer
Postat av: ammi

Hej syster, kan inte du göra en ny design till min blogg? Plllllllz ? (A)

2009-10-20 @ 12:57:39
URL: http://ammianda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0