Torsdag redan !

Ännu en dag har snart gått. Började dagen med lunch på Kina restaurangen med Micke. Väldigt gott!
Efter det begav jag mig till jobbet. Gick jätte bra idag. Håller på att lära upp en ny tjej. Hon har lite svårt att tala svenska men det blir bättre. Var inte så jätte mycket folk idag, men fanns lite att göra nästan hela tiden. Lagom ^^
I morgon är det fredag så då kommer det som vanligt vara mycket att göra.
I kväll ska jag bara ta det lugnt, vila min stackars rygg lite. Fortfarande lite små ont men inte alls mycket.
I morgon ska jag försöka hinna med att färga ögonbrynen innan jag går till jobbet. I värsta fall får jag göra det när jag kommer hem i morgon kväll.
Ser fram emot att få träffa kusinen på lördag. Var riktigt länge sen nu. Kul kul :)
Nej, nu ska jag sätta mig och titta på något kul!
Byebye

Kommentarer
Postat av: sara

Hej! =)

jo jag funderar på det men det är ju liksom naket även om man inte ser något så känns de lite konstigt =P

Hur är det med dig?

=D

Puss

2009-10-16 @ 09:54:50
URL: http://saralager.blogg.se/
Postat av: sara

Härligt :) vart jobbar du?

jo det är bra nu för tillfället ;) haha

Ja vi måste ses, Men de får bli när lillen är född :)

Puss

2009-10-16 @ 14:42:55
URL: http://saralager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0