Idag, blä !

Idag har varit.. Ja du ..  Jobbig, rolig, givande, stressig. Ja .. Allt!
Eftersom det är halloween så är väldigt många lediga i morgon. Vilket vi på mitt jobb inte tänkt på. 
Jo, så på torsdagar så är det bara en servitris som jobbar kväll (Jag), och idag var det FULLT eftersom folk är lediga i morgon. Alla bord var fulla, och jag var själv. Så sjuuuuukt mycket folk! Är helt slut. Båda jag och min chef bara skrattade. Var så mycket och inget annat att göra än att springa som en dåre.. 

Allt gick jätte bra och kunde sluta klockan 10 som vanligt. Gick raka vägen hem till Paula och färgade håret. Drack lite vin och pratade bajs. Super mysigt. Kul att se att hon mår bättre :) 
Så nu sitter jag här med mitt ny stylade hår och dricker ett sista glas vin^^
Trött så ska sova snart.

Har varit en mycket givade dag. Skriver mer i morgon när jag är piggare.
kram

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

cool header!

2009-10-30 @ 02:05:47
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0