Hejss

Läste igenom lite gamla inlägg jag skrivit i min lilla blogg. Riktigt kul faktiskt. Väääldigt mycket har hänt sedan jag startade denna blogg.
Idag har jag mått bajs. Ont i rygg och mage, inge kul alls. Men mår mycket bättre nu. Som tur är!
Har mest sovit nu på eftermiddagen, men när jag inte sovit så har jag lagat mat, städat lite och fixat lite på blogg designen.
Köpte en ny mobil för ett par dagar sen. Billig och bra. W302 ( sonyericsson). Ett bra köp, 1090kr på elgiganten.
Har även köpt en liten glängerväxt till badrummet. Hehe, kanske inte gör så stor skillnad, men lite i alla fall.
I helgen ska jag träffa kusin Linda. Lunch och shopping står på schemat. Ska man kanske ta och kika lite efter julklappar? Det är ju inte så lång tid kvar.
Åh på tal om jul, micke och jag kikar lite på resor och hittade en billig resa i början av dec, vilket gör att vi kommer hem natten till jul. Får se om det blir av eller inte. Vore kul!
På julafton är det bara 51 dagar kvar tills den beräknade tiden då jag ska bli moster :D Längtar såååå mycket. Ska bli riktigt mys att få ett litet systerbarn.
Hmmf, nu började jag sakna syster. Ska nog ta och messa henne i morgon och kolla hur det är med henne.
Men men, dags för mig att krypa i kojs.
hej hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0