hej

Saker händer hela tiden känns det som. Men samtidigt så känns det som om tiden står stilla. Hur går det ihop? 
Igår var jag på Mcdonalds och lämnade in mina grejer. Skulle skriva papper då hade jag tänkt. Men chefen var inte där. Jo, det är ju så att jag har sagt upp mig från Donken. ÄNTLIGEN !!!
Så otroligt skönt!! Slippa allt jävla skit snack, slippa jobba och vara en del av ett jävla konsentrationsläger.

Efter jag varit där åkte jag till min syster. Tittade lite på film, åt mat och massa snask. Gosade även med hennes mage lite. Petade på den och försökte få bebben att vakna. Men icke sa nicke. Men var mys ändå.
Så, den 13feb blir jag moster :D Men jag tror att bebisen kommer på alla hjärtans dag. hehe ;) .
Angelica är så otroligt vackert gravid. Hon har så fin stil på sina kläder, skit snyggt, hon är inte stor någon stans för utom på magen. Du är sååå fin syster yster. 

Har saknat min syster så sjukt mycket så var jätte skönt att få träffa henne lite. Ska försöka få henne att skaffa tid till mig snart igen ;) ...
Har köpt en vinter jacka för några dagar sen. Jätte fin. Köpte den på HM för 600kr. Dom har jätte mycket fina jackor just nu för er som letar.


I fredags var jag ute på krogen med Tara. Var jätte kul. Hon är så otroligt jävla rolig den människan. Har bara känt henne i någon vecka men har redan 100 warstorys att berätta. haha.

Ska skriva mer sen. Men nu ropar tven ;)
byebye

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gulle du syster! men det är 4 månader kvar... Risken för att hela jag blir tjock är rätt stor ;) haha Speciellt om du ska komma över och göda mig med B&J!

Ses snart igen!!

PUSSS

2009-10-05 @ 10:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0