För er som undrar!

Idag har varit en riktigt bra dag. Har varit ledig, sååå skönt!!
Började dagen med att slappa framför teven medan Micke åkte och hämtade saker i Kallhäll med sin pappa. 
När han kom tillbaka så gjorde jag i ordning mig för att sedan gå och klippa mig. En timme senare var jag klar. Jätte nöjd är jag med håret. Men har för bra kvalitet på håret så ser för "snällt" ut :P 
Hehe, men det blir säkert bättre när man få styla det själv. :) 

Efter klippningen gick jag hem, åt och umgicks med Micke. Tittade lite på tv och efter en stund kom Daniel hit. Vi har nu tittat på film, ätit massa godis och mat. Börjar bli trött, men bara av ren princip så tänker jag inte gå och lägga mig. Är ju min enda lediga dag en här veckan ;) .. 

Igår var jag och M inne i stan och betalade resan.. YEAY! Inte så lång tid kvar nu. Si så där en månad :) 
Längtar som f-n.. Men men, mycket annat att underhålla mig med fram tills dess.

I övrigt så mår jag bra. Ont i läppen fortfarande, men annars bra. Känner mig lite yr och illamående till och från. Men vet inte om jag bara inbillar mig, bara för att jag känner efter eeeeeeextra mycket nu. Tänker man riktigt mycket att man har ont någon stans så kan man nästan få ont där. Så jag lägger inte så mycket energi på mitt illamående. Jag brukar trots allt må illa för allt. Är jag hungrig mår jag illa, är jag stressad eller arg så mår jag illa, är jag trött så mår jag till osv !!.. 

Men litar inte riktigt på resultaten jag fick från läkaren jag träffade så ska kanske gå till en till läkare. En andra åsikt ! Får se.

Nu ska jag dricka lite Te och mumsa ner mig i soffan.. 

God Natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0