En tur till Akuten !

Usch vilken dag.
Kom precis hem från sjukhuset :(
Var på jobbet och jobbade på precis som vanligt. En kund blev irriterad över ett missförstånd och sen minns jag inte mer. Svimmade när jag stod vid kassan och slog i läppen så den sprack. När jag vaknade var det en massa folk runt mig som hjälpte till. En av gästerna var sjuksköterska så hon sa åt mig vad jag skulle göra.
Efter ett tag mådde jag bättre men läppen slutade inte blöda. Så åkte till sjukhuset för att limma läppen och för att kolla varför jag svimmat utan anledning.
Jag hade ätit och druckit ordentligt under dagen så förstod inte riktigt varför jag svimmat.
På sjukhuset så gjorde läkaren lite tester, lyssnade på hjärtat,kollade blod trycket osv. Läkaren tyckte att han hörde något konstigt på hjärtat så han gjorde en EKG? eller vad det heter. Men när han tittat på det så sa han att allt såg ut som de skulle. SKÖNT :)
Han sa dock att om jag känner mig svimfärdig ingen inom en snar framtid så skulle jag komma tillbaka.
Just nu mår jag bra. Lite skärrad, annars bra. Snurrar lite i huvudet och har ont i läppen som f*n. Men bra ^^
Ska nog försöka få i mig någon mat nu, om jag kan öppna munnen ordentligt ;) hehe ..
Puss och kram på alla människor som inte svimmat utan anledning idag :D

Kommentarer
Postat av: Liza

men oj..det lät inte så bra..äter o dricker du ordentligt? det har säkert redan farbror doktorn frågat..men det lät inte så skoj..hoppas du piggar på dig...

puss

2009-10-23 @ 21:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0