Den 9 december !

Yeay!
Den 9 december åker jag och Micke till Puerto Rico =D
I TVÅ hela veckor. Kommer hem dagen innan jul, den 23 med andra ord.
Ska bli såååååå skönt! Längtar som fan. ¨
Men det är ju inte så lång tid kvar ^^

I går var jag inne i stan innan jobbet och träffade min kära kusin :) Började med att kolla lite i butiker.
Såg VÄÄÄÄLDIGT mycket jag ville ha, men inget jag kände att jag bör köpa nu när jag snart ska åka utomlands. Linda där i mot köpte lite grejer, en parfym bland annat som luktar jätte gott. :)
Efter shoppingen blev det lunch. Vi kikade runt lite men till slut tröttnade vi och gick till Mcdonalds, snabbt och enkelt. Fram tills dess att vi skulle beställa. Då fick vi beslutsångest, haha. Men det löste sig det med till sist.
Efter maten blev det lite mer shopping och sen åkte vi åt varsitt håll, jag började nämligen jobba vid 4.

Idag har jag bara jobbat. Var lugnt idag vilket var skönt.Lite uttråkad i mellan åt men det behövde jag inte vara speciellt länge ^^
Chefen försökt skrämma upp mig lite med att flygplanet kommer krasha. Ha ha tänkte jag ,men nu är man likförbannat orolig ;) haha ! .
Efter att flygplanet gick sönder när jag skulle hoppa fallskärm så känns det lite små läskigt ;) Jävla N asså. ^^

Nästa vecka är bara fylld med jobb. Ska bara göra tråk-saker utöver det. Som att tvätta och städa.
Ska ringa pappa i morgon på dagen och fråga om han kanske vill äta lunch någon dag. "hoppas"!

Nej , tror faktiskt att jag ska sätta mig och måla lite.
Satt precis i badet och fick en uppenbarelse bland alla bubblor. Får se ifall det går att göra något av ;) haha. Uppenbarelsen, inte bubblorna! :P
God natt alla vänner, fiender och fragglar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0