Dagarna efter!

Klockan 11.00 idag öppnade Natalie Andersson sina ögon. Dags att gå till jobbet!
Hon klädde på sig sina kläder och masade sig ner till hennes jobb som ligger ca 2 minuter ifrån hennes lägenhet.
Väl på jobbet så hade hon inte så mycket att göra till att börja med. Men efter ett tag kom det lite gäster. Hon jobbade bara i 4 timmar. Lugn start efter hennes "olycka" tidigare i veckan. 
*******************************************************************

Idag har varit en väldigt blandad dag. Har haft väldigt ont i huvudet och läppen, men i övrigt så har dagen i sig varit väldigt bra. Gick bra på jobbet, jobbade inte speciellt länge. Efter jobbet så mötte jag upp Micke så åkte vi till Kista för att kolla lite i butiker, äta något gott och gå på bio. Vi såg Surrugate ( eller hur det stavas ) Den var bra,lite lång, men underhållande!
Efter bion tittade vi lite till i butiker och sen åkte vi hem. 

Nu har vi precis tittat på lite serier och ätit lite mumms. Ska snart gå och lägga mig. Om min svimning nu var stress relaterad så måste jag ta det lite lugnt ett tag tror jag.

Ha en trevlig lördag natt alla människor där ute !
Kram och hej ½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0