Yeay

I fredags var jag ledig som sagt. Riktigt skönt att vara ledig på en fredag.
Gick lite i centrum på dagen och gick in i Mary. Var så länge sen jag träffade henne. Mys att få se henne igen, träffade även hennes kille, trevligt :) Hon har nu flyttat till Norge, kul för henne, men tråkigt att man inte kommer kunna träffa henne lika lätt längre.

Senare på kvällen gick jag och träffade Vica. Tog två öl, pratade massa bajs och sen gick jag hem. Väl hemma satt micke och tittade på tv. Så jag gosade ner mig bredvid honom och tittade på en film och sen blev det till att sova.

Vaknade rätt sent dagen efter så han inte göra så mycket innan det var dags att gå till jobbet.
Väl på jobbet var det kaos. Chefen var på jätte dåligt humör vilket självklart gick ut över mig. Bråkade lite granna och blev rätt arg ett tag. Men det är över nu. Fick en del sagt under allt gräl, vilket var skönt.

När jag slutat så gick jag raka vägen hem till en tom lägenhet då micke var inne i stan med några vänner.
Hände en del grejer under natten så blev inte så mycket sova förens micke kom hem och oron gick över.

Sov rätt långt in på dagen även idag och gick sedan raka vägen till jobbet. Dagen på jobbet startade inte så bra. Hade tydligen varit lite bråk under dagen så alla var lite små irriterad. Slutade med att en kollega blev hemskickad och sen började det bli bättre. Söndagen var i stort sett väldigt lugn. Inte specielt mycket gäster, men ett par stycken ialla fall :) Fick lönen idag , yeay. Mer än vad jag hade räknat med då jag varit sjuk.. TUR :) Mer till resan ;)

Nu på kvällen har det inte hänt så mycket. Myst lite framför teven. Ledig i morgon så blir en del sysslor som ska göras. Bara 9 dagar kvar tills vi åker :D Såååååååååååå kul !!!!!!

Ska titta klart på en film nu och sen sova..

GRATTIS SARA OCH TIMMY TILL ERAN FINA SON ELLIOT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0