Sov gott

Fortfarande sjuk. Feberfri men ont i halsen,kroppen, snuvig och sår i hela munnen så gör ont så fort jag äter :(
Har även börjat få ont i ena örat. Tror att det är en körtel som svullnat upp bakom örat. Hoppas i alla fall på det. Orkar inte med en öroninflammation :/

Tog en Ipren idag vilket gjort att jag kände mig lite piggare. Så julpyntade lite här hemma och även på bloggen :)
Heeeelt slut efter att ha hängt upp första gardinen så var tvungen att lägga mig och vila. Känner att jag verkligen inte är frisk än. Även om febern är borta.
Blev riktigt mysigt här hemma dock ^^ Inte så mycket pynt än men lite i alla fall.
Är ju borta fram till jul så måste ju pynta nu så man har lite mys när man kommer hem :)

Hoppas alla kan se bakgrunden på bloggen. Vet att det kan krångla på vissa datorer. Men saker ska i alla fall röra sig i bakgrunden :) 

Ska sova lite mer nu. Sover hela tiden tycker jag. Micke tycker att jag sover för lite nu när jag är sjuk. Men jag tycker jag sover hela dagarna. Sover jag inte så ligger jag ändå och vilar. Jaja.. 

Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0