sjuk.

Så var man sjuk igen.
Micke har legat hemma och varit sjuk i en dryg vecka. Så nu har även jag lyckats bli sjuk. Blä!!
Går jätte mycket upp och ner. Ena stunden känner jag mig jätte pigg och i den andra döende.
Mycket har hänt sen sits, och ska skriva mer om det när jag blivit bättre. Tänkte bara skriva ett litet kort inlägg så att de som vill har något att läsa ^^
Nu är det inte lång tid kvar tills vi åker till Puerto Rico. :D Tur att jag blir sjuk nu, då kanske jag slipper bli sjuk till resan ! 
I veckan ska jag bara ta det lugnt. Tillbaka till jobbet så fort jag blir bättre.

Man märker hur jobbigt det är att bo i två personer i en etta när man är sjuk. usch. Micke är dock super snäll nu och hjälper mig med allt jag kan behöva hjälp med. Han var dock sjukare än mig. Får hoppas att jag inte blir värre. Orkar inte det !

Nej, nu ska jag sova. Inte mkt annat att göra. 

Susselull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0