Natalie A

Igår "kväll" fick jag ett sms av min kära far där han frågade om vi skulle äta lunch idag.
Självklart !! 
Så idag vid halv 11 åkte jag in till stan och mötte upp honom utanför en mongolisk buffé. Maten var riktigt god. Fanns även sushi så tog ett par bitar av det med. Fick även papps att smaka. Men muppen åt de utan att doppa den i soya och (kommer inte på namnet) grön gucka. Hehe, så han blev inte så förtjust ;) 

Efter jag ätit klart med pappa så åkte jag över till min gamla skola och hälsade på Ingela lite. Och ojdå, hon var vist gravid, och långt gången var hon också :) Såå kul för henne. Hon kommer bli en superbra mamma ^^

Var kvar där en stund och sen bar det av hem igen. Är ledig idag(kors i taket) så ska mysa med Micke hade jag tänkt. Just nu är han dock och tränar. 

Har inte hänt så mycket mer idag. Mest suttit vid datorn. Man gör ju knappt det längre. Loggar in en enstaka gång för att uppdatera min blogg. Annars är det inte mkt dator för mig.. 

Får se om man kanske hittar någon bra film att titta på ikväll.. Några tips ?
Ha en bra fredag alla människor !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0