Fredags mys !

Nu är det inte lång tid kvar tills jag åker :D ska bli såååå skönt !.
Nästa helg är det pepparkaksbakning med kusinerna. Mys pys!.Lyckades få ledigt så kan äta middag med dom i lugn och ro:)
Efter baken ska jag direkt i väg och fira Tara som fyller 25 :) . Måste bara fråga Charry vart vi ska vara då det är en överraskning för Tara ^^

Kom precis hem från jobbet. En väldigt lugn dag måste jag säga. Mycket mer i går. Mycket mer dricks i går också ;) Hehe. Idag fick jag rabatt kuponger på Max av en gäst. Haha, dom är så roliga i bland ^^
Micke har köpt hem en marabou chokladkaka idag, en ny som heter Vinter. Fy fan vad god den är. Smakar verkligen JUL :D.. Chai te med chokladsmak :D hehe..
Nej , nu ska jag sätta mig och titta på en film med sötnos!
trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0