Fredag !

Idag har jag inte alls lika ont i halsen. Men är dock otroligt trött !!
Sovigt fram tills nu och somnade tidigt igår.

Ringde pappa för en stund sen och bjöd hit honom och åsa samt barnen på julfika dagen efter jul :) Så nu är det spikat. Kommer ju hem natten till jul så får stå och fixa allt på julaftons natten ;) hehe ..
Nu är dock frågan om jag bara ska bjuda på lite fika eller om jag ska servera någon enkel mat också. Vad tycks?
Blir nog lite gott och blandat.
Ska ialla fall bli super mysigt att få ha lite jul här hemma i lägenheten. Ville så gärna träffa pappa och dom på jul så blir ju kanon att dom kan komma dagen efter.  :D

Nu ska jag äta macka och dricka Te som Micke så snällt gjort iordning till mig ^^

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0