Sommar ?

Idag blev det shopping i högsta grad. Gick upp redan klockan 9, det var ju så fint väder. Satt en stund ute på baksidan men sedan fick jag ett ryck och började rensa rabatten på framsidan. Tog bort lite ogräs och klippte lite buskar.
La mig sedan och solade en stund och sedan vaknade även micke och gav mig sällskap. Vid 13 åkte jag in till stan och mötte upp Vica. Hon hade redan då hunnit köpa ett par skor, såååå fina.
Vi vandrade lägns drottninggatan och svängde sedan upp till Gina. Victoria hittade en klänning där och efter det gick vi och åt. Mummsig mozarella sallad blev det för mig och en god bakpotatis med skagen till V.

Efter det fortsatte shoppandet. Mary dök snart upp och vi begav oss till Gallerian. Där shoppades det lite mer och nu är både Vicas och min outfit till studenten klar :D
Vi storsade vidare mot tåget och gick in på Åhlens för att inhandla det allra sista, en student mössa till V..

Även jag lyckades hitta något, ett par skor :D jätte fina, inte så speciella, men fina och passar till allt.

Nu är jag hemma igen och håller på att göra pannbiff.
Blir pannbiff med potatis och grönpeppar sås till middag.
Efter det ska jag plugga. Har varken lust eller ork. Jag har ju redan bestämt mig att plugga på konvux, vad som än händer. En del av mig känner för att skita i allt i skolan nu och ta det på konvux, eftersom jag ändå ska dit. En annan del av mig känner att jag ska kämpa som fan nu för att få mindre att göra på konvux nästa höst, och det är den jag lyssnar på.

Men men, hörs och ses . !

Kommentarer
Postat av: Sara

Hörru skitunge. Uppdatera lite då ! :P Love u !

2009-06-07 @ 14:00:01
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0