Planer

Nu är det bara 12 dagar kvar till studenten, och nästan alla dagar fram tills dess är fullbokade.
För er som vill veta så kommer en kort sammanfattning här:

Måndag: Shoppa student saker med Vica, samt plugga.
Tisdag: Plugga och städa huset.
Onsdag: Plugga,prov och packa.
Torsdag:Prov,plugga och äta middag i skolan.
Fredag: Prov och plugg.
Lördag :Jobb
Söndag:Jobb
Måndag :Plugga de sista
Tisdag :Kanske prov
Onsdag: Hoppa fallskärm
Torsdag:Förbereda mig för studenten
Fredag:STUDENTEN!!!

Och då kan man ju tycka att efter fredagen blir det lugnt, men nej. På lördagen ska jag ner till nynäs för min kusin tar studenten, och på måndagen tar min vän Hanna studenten så då ska man dit. Sen får jag nog lite lugn och ro ialla fall.
Men ska inte klaga. Såååå skönt att ta studenten, och kul om inte annat .

Idag var jag bara på jobbet i någon timme. Skönt. Ska försöka jobba över lite nästa helg.
Efter det åkte jag hem till Micke och gosa lite. Mötte strax efter det upp Vica för lite sol och bastu.
Tråkigt nog hade dom stängt, så vi la oss på en gräsmatta i stället, mys pys...

Nu ska jag snart laga lite mat och sen blir det plugg, nu kan man inte skuta upp saker längre.. För snart är det slut. :D

Trevlig kväll på er alla !!

Kommentarer
Postat av: Sara

I Miss u, ASS-HOLE ! ;). ASS-HÅÅÅÅÅL !

2009-05-24 @ 22:41:31
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0