Long time!

Hej hopp.
Dålig uppdatering, men å andra sidan så verkar alla ha lite blogg torka just nu.
Kanske har det att göra med att studenten är om TVÅ veckor ^^ Det är 14 dagara mina vänner!
14 dagar kvar av uppsatser,prov och muntliga framträdanden, 14 dagar baby  =D
Me so happy !! !!

Det har i alla fall hänt en del sedan sist jag skrev.
Har haft student skiva, vilken blev väldigt lyckad. Har varit ute på djurgården med min vän Mimi och ätit lite glass, träffat Emelie som jag inte träffat på flera år. Fixat i lägenheten, pluggat en massa, haft den nedrans prövningen i Fek B och en massa massa annat.

Igår var jag i Upplands väsby och umgiks med Veronica. Fick träffa både den nya bebisen och Rasmus som fyllde 2 år i tisdags, usch vad tiden får fort.  Vi tog en fika på ett kafé och sen knatade vi runt lite i Väsby centrum. Veronica lyckades hitta lite kläder. Världens sötaste klänning och en kjol som även jag tänker köpa när jag får pengar ^^

Idag har jag bara varit med Micke. Var och åt lite lunch på Greken och sen kikade vi lite i centrum. Kollade lite i lägenheten också och planerade möblering & liknande.
Nu ska jag ta en lite dusch och sen blir det nog plugg.

        


Ha en trevlig fredag alla blogg läsare.

Kommentarer
Postat av: Elin

i sovrummet kanske? hahaha

2009-05-22 @ 18:46:59
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHA nej nej, han har flyttar till jocke sallros gamla lya! hahah

2009-05-23 @ 14:26:45
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/
Postat av: elin

Aaa men det löste sig tillsist iaf:D

Självklart att du ska!

2009-05-23 @ 17:33:12
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0