Fredag kväll !

Nu sitter man här igen, framför datorn, MEN. För ovanlighetens skull så har jag ett glas rött i handen och sitter hemma hos min älskade vän Victoria. Hitils har vi druckit lite vin och ätit brie ost :) köpte en jätte liten ost, ca tre tuggor var, bara för att ^^

Träffade även Vica igår och visade henne lägenheten. Den blir så fin :)
Känns faktist skönt att få umgås lite med V igen. Var ett tag sen vi umgiks och har saknat det. Precis som alla andra så mår man olika beroende på vem man är med, och när jag är med Victoria så mår jag otroligt bra. Inte bara bra, mer... Jag kan faktist inte förklara det. Men jag behöver må så här ibland.

Pratade även med mamma idag, har fått nr till läkaren jag ska gå till nu, så måste boka tid. Orkar och vill inte, men måste ju blir bättre så har inget val.

Igår när jag gick hem ifrån tåget så var jag sjukt kissnödig. Jag funderade flera gånger på att gömma mig bakom en buske eller något, men hittade ingen så fortsatte min färd hemmot, lite mer kissnödig och lite mer irriterad. Anledningen till min irritation var att jag under min väg hem såg TRE, inte en, utan TRE killar som bara drog fram sin lille petter niklas och lät det flöda. FAN VAD JAG BLIR AVENDSJUK. Varför ska jag gå och behöva vara kissnödig medans som bara kan slänga ut ormen och sen vara klara. Nej du, nästa gång tänker jag göra samma sak, sätta mig vart som helst och bara kissa. Jävla skit !!

Jaja, nu har ni fått lite uppdatering.Men nu ska jag vara social :D

Bye bye ..

Kommentarer
Postat av: Stecki

knäpper upp gylfen och pissar framför datorn



Gud vad skönt. Och det kan inte du.

2009-05-15 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0