update

Nu har man lyckats bli sjuk igen. För tillfället är har jag bara ont i halsen och är lite snuvig. Inget man inte kan leva med, men att ha ont i halsen är fan bland det värsta som finns. Blä... !

hallkbanan vad såååååå jävla kul. Haha, var bland det roligaste jag gjort. Som att vara på en nöjespark. I början satt jag och Sara i samma bil men sen blev jag plaserad i en annan bil eftersom vi var för många i den andra bilen. Gick ialla fall jätte bra och nu är jag ett steg närmare körkortet. Jag och Sara har kommit överens om att vi ska göra allt samtidigt, en liten tävling samt stöd ^^ kommer bli så mysigt att dela hela körkorts upplevelsen med henne. Måste bara hålla takten med henne .. hehe , hon har så mycket mer tid än mig till att plugga och övningsköra. Själv jobbar och pluggar jag hela veckorna så blir svårt att få in allt. Speciellt nu när man tar studenten ..
YEAY

STUDENTEN 5/6 2009 .. JIPPI

Jaja, nu ska jag dricka mitt te och sen äta ett par mackor tror jag..

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0