Nostalgi

I högsta grad. Har i kväll suttit och pratat med min gamle vän Therese. Innan jag flyttade till sthlm så umgiks vi nästan varje dag en period och när vi inte var med varandra så pratade vi alltid på msn eller telefon. Just under den perioden vi umgiks så mycket gick både hon och jag egenom en massa svårigheter, stora problem och mindre. Därför kommer hon alltid vara en nära vän till mig. Även om vi aldrig ses. Vilket är väldigt synd. Vi har nu inte träffats på nästan fyra år. Hemska tanke !! Hon är så underbar den kvinnan och jag är glad att hon fortfarande finns i mitt liv, trots att det var så länge sen vi sågs.

Det var bland annat en av sakerna vi pratade om. Att vi inte setts på så länge men att vi fortfarande är bland de första vi ringer när vi har något viktigt att berätta. Som exempelvis så var jag bland de första hon ringde när hon blev gravid och bland de första som pratade med henne på BB ^^ Det där med BB var iof mest min förtjäns, viste att hon var på sjukhuset så ringde och messade en del för att se att allt gick bra :)

Nu har jag ialla fall fått bland de starkaste nostalgi känslorna någonsin. Fan va kul vi hade!

Tycker fortfarande lika mycket om dig Therese och hoppas vi kan försöka träffas snart.


(04?05?)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är dålig på att uppdatera nu min sköna ! Puss

2009-03-23 @ 21:16:35
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: elin

hahaha är inte det där min keps ? haha:D

2009-03-25 @ 08:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0