Long time

Oj oj oj, dålig uppdatering. Men tänker inte be om ursäkt för har inte kännt för att skriva ^^

Har inte hänt så mycket sen sist, trillat och slagit i svanskotan riktigt hårt, blivigt bättre och sen lyckats halka och slå i den igen. Varit på jobbet i helgen men inte jobbat.
Var hos mamma i fredags och åt med Vica, mysigt, tills jag och Vica på kvällen gick för att ta en öl innan tåget.
Hände lite tråkigheter men det blev bra till sist.

I morgon är det halkbana på morgonen, måste åka med tåget som går 05.54, vilket betyder att jag måste gå upp klockan 05.00. Usch !! Ska försöka möta upp Sara någon stans, var meningen att hon skulle sova hos mig i natt men så blev det inte. Toffel som hon är så kunde hon inte sova borta från killen en natt ;) . hehe..
Hoppas det går bra i morgon. Är lite nervös, mest för att jag inte kört bil på tre månader :S.. Men när jag tänker på att köra så känns det som om det inte kommer bli några problem. Kunde ju trotts allt köra bil rätt bra för tre månader sen, så kanske bara backat några steg :P Mest körvanan man måste få in. Vet ju exakt vad jag ska göra, bara att jag fortfarande är osäker bakom ratten och ett tre månaders uppbehåll hjälper ju inte direkt ^^

Nu är det snart dags för min kära Elin att komma hem. Veckan utan henna har varit värdelös, har gjort massa fel som jag vanligtvis inte gör. För i vanliga fall så ringer jag alltid Elin när jag får mina jävla anfall, men neeeeeeej, denna vecka har hon varit borta !! FUCK YOU ELIN ^^

I morgon, om jag orkar, så ska jag till lägenheten och fixa med bar bänken. Annars tar jag det på torsdag. Har bara en lektion på torsdag så dagen blir rätt tom.

Annars står livet stilla. Micke är förkyld igen så har tagit hand om honom en del de senaste dagarna. Gjort lite te när det behövts och handlat all mat. Tror han börjar bli bättre och själv har jag fortfarande inte blivigt sjuk,  YEAY :D
Hoppas jag klarar mig ..

Ska kila ner och titta på en film nu innan jag ska sova.
Ha en bra kväll alla människor.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ere så.. skit hög ! ;) Saknar dig jööö !

2009-03-12 @ 15:48:33
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0