Jippi :D

Gud så kul de senaste två dagarna har varit. I går var jag på IKEA med Paula och kollade på lite saker till lägenheten. Hittade inte det jag letade efter, men en jäkla massa annat man ville ha. Hehe, som vanligt.

Nu har vi ialla fall börjat fixa i lägenheten och planerna är i full gång. Vi har hittat ett nytt golv som vi ska lägga om några veckor, ska få en bäddsoffa av mamma, håller på att fixa bar bänken så och så ska det bli om målat och tapetserat.. Guuuuud så kul det är ..

Var i lägenheten idag och städade lite, torkade alla luckor och lister. Gick även igenom massa kläder vi lämnat i förådet. Tvingade ner Paula så hon fick hjälpa mig lite ^^ Tihi .

Så, i morgon efter jobbet ska jag nog dit igen och mäta lite. Måste ju veta hur mycket golv man ska beställa =)
Kommer bli så fint, så fint.

Jaja, nu ska jag titta på något och sedan sova..


Kramar från en glad Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0