Grattis på mig :D

Hurra för mig.
Hehe.. Dagen har börjat bra. Vaknade av att det knackade på dörren. Blombud minsan :D
Fick en jätte fin bucket av jobbet. Tackar så mycket !

Annars har jag bara tagit det lugnt, fått en massa grattis sms och telefon samtal. Tackar man tackar.
Så fort micke piggnar till så ska vi ficka lite och åka och kolla på min present :)
Efter det blir det middag med släkten på restaurang, ska bli riktigt mys.

En riktigt bra dag faktiskt, solen skiner, huset luktar blommor och allt känns allmänt bra. Men det brukar
det kanske göra på födelsedagar  ^^ .

Hoppas alla får en bra dag och tack föra alla grattulationer !!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fis Lisa.. Dålig uppdatering här nu ! :P

2009-04-03 @ 18:52:25
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0