Fredag

Dags för utgång för första gången på skit länge. Ska möta upp Vica om en timme ungefär. Var ett tag sen hon och jag gjorde något så ska bli jätte mys. Blir inge jätte party men tillräkligt för mig ^^ Är ju bara på krogen här hemma. Hehe.. 

Har idag varit och ätit lunch med Micke, fick sällskap av våran vän Marco. Trevligt trevligt ! Fick lite råd till målningen av lägenheten, ni förstår, Marco är målare. Så i morgon ska han komma förbi och kika på lägenheten. 
Så i morgon blir det att fixa lägenheten och utreda lite andra  ärenden. Kommer bli en låååång dag i morgon känns det som, USCH ! . Men men, skönt när allt är klart sen. 

Dagens klädsel blir ett  enkelt rött linne och ett par svarta jeans. Utsmyckad med ett halsband jag fick i 18års present och svarta fyrkantiga örhängen. 

Nej , nu ska jag ner och göra mig en till drink... ^^ 

Kram på er alla bloggläsare.........
.........En extra stooooooor kram till min storesyster(Angelica)... 

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gulle du! Men var det där den bästa bilden du har på mig ;) Ses på tisdag!

2009-03-29 @ 12:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0