Fortfarande

Första delen av min dag har jag bara legat i soffan eller i sängen i någon form av förkylningskoma. Vaknade klockan 8 och kunde knappt andas, halsen gjorde ont och febern var och hälsade på igen.
Men senare på eftermiddagen så vaknade jag till och har kännt mig lite bättre, och då passade jag självklart på att göra massa saker som jag vill ha gjort men som jag inte borde göra nu när jag är sjuk.
 
Till och börja med så började jag städa i köket och diska lite. Hjälpte Micke att laga maten och sen tittade vi på tv. Tänkte att jag kanske borde vila men det gjorde jag icke. Så jag ställde mig och gjorde en kladdkaka. Under tiden den stod i ugnen så började jag fixa med alla Mickes och mina kläder som har blandats med resten av hans familjs grejer. Eftersom vi flyttar tillbaka till lägenheten snart så vill jag ha allt färdigtvättat när vi kommer dit. Måste även rensa bland alla jävla kläder. Vilket jag gjorde idag. Så nu är det gjort, till en viss del ialla fall.

Så nu sitter jag här och ska snart gå ner och ta ut kakan. Halsen gör ont igen och jag börjar känna mig febrig. Men jag får väl skylla mig själv.

Ska ta och fixa dessa saker nu och sen sova.

Sov gott alla friska människor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0